Bestilling af træningstrøje 20-21
Tilbud til nye spillere, og til spillere der er ”vokset ud af” den gamle trøje!

Køb billig Stay Autentic Poly Sweat fra klubkollektionen!

så vi kan blive ens til stævner og kampe!

Klubben vil gerne, at spillerne repræsenterer Blåbjerg Håndboldklub godt, når vi er ude til stævner og i forbindelse med alle de øvrige kampe. Vi vil derfor gerne tilbyde spillerne en træningstrøje til en meget fordelagtig pris.

Klubben tilbyder nye spillere, og spillere der er ”vokset ud af” den gamle trøje at købe en lækker Stay Autentic Poly Sweat fra klubkollektionen til kun 150 kr. På billedet ses trøjen – klubbens logo og spillerens navn trykkes på trøjen og er indeholdt i prisen. Normalpris børnestørrelser er 350 kr., og normalpris voksenstørrelser er 400 kr. uden tryk af logo og navn, som koster 50 kr. Der er solgt sponsorater til i alt 70 trøjer.

Ovenstående sponsorer har gjort det muligt at tilbyde trøjen til en meget fordelagtig pris, så stor tak til dem!

Prøv evt. en af dine holdkammeraters trøjer i forhold til størrelsen. Trøjerne bestilles på www.blaabjerghk.klub-modul.dk – vælg Event. Bestil trøjen hurtigst muligt. Klubben bestiller min. 5 trøjer af gangen hos Intersporten, så hvis du bestiller senere på sæsonen, kan der forekomme lidt ventetid.

På vegne af Blåbjerg Håndboldklub

Annalise Schmidt

Mail: blaabjerg.h.k@gmail.com

Koordinator på opgaven er Lone Bjerg - 40 11 01 01, så spørgsmål omkring bestilling, trykning, levering m.v. kan rettes til hende.

31.01.2021
22.08.2019 kl. 08.00 - 31.01.2021 kl. 16.00